אודות About

פרופסור מרתה דירנפלד בוגרת הפקולטה לרפואה בטכניון, מומחית ברפואת נשים ומילדות. חברה בסגל האקדמי ומרצה בפקולטה לרפואה בטכניון. הקימה ומנהלת את היחידה לפריון והפריה חוץ – גופית (IVF) במרכז רפואי כרמל בחיפה משנת 1986.

פרופ´ מרתה דירנפלד עבדה מספר שנים במסגרות בינלאומיות ובעלת מוניטין עולמי בתחום עיסוקה.

השתתפה בהקמת אחת מיחידות ה- IVF הראשונות בעולם, במחלקת נשים ויולדות של האוניברסיטה החופשית של בריסל (ULB), בלגיה, עבדה במרכז אוניברסיטאי בארטס לונדון ובמרכז הרפואי לפריון, ברידג’ בלונדון, שם משלבים את מיטב הפיתוחים בגנטיקה עם טיפולי פריון. מרכזים אלו נמנים עם הטובים בעולם, ואיתם נמצאת בקשר רצוף, מוזמנת להרצאות וייעוץ ומנהלת פרויקטים משותפים.

לפרופ´ דירנפלד עבודות מחקר רבות שפורסמו בעיתונים בינלאומיים ידועים, פרקים בששה ספרים מקצועיים, מעל 150 עבודות שהוצגו בכנסים ארציים ובינלאומיים והיא מרצה מוזמנת במסגרות מקצועיות שונות בארץ ובעולם.

למרות הרקע האקדמי והגישה המדעית מבוססת ידע, פרופ´ מרתה דירנפלד דוגלת בשיטה המיוחדת שלה של טיפול הוליסטי. האבחנה והטיפול מתייחסים לא רק ל”בעיה” או ה”תלונה” אלא לאדם כמכלול שלם העומד במרכז.

הגישה הטיפולית של פרופ’ דירנפלד שונה מאדם לאדם בהתאם למאפייניו האישיים. בדיקה גניקולוגית בנערה שפונה בפעם הראשונה להתאמת אמצעי מניעה שונה מבדיקה של נשים שצריכות טיפול הורמונאלי משלים או מאישה הפונה לעזרה עקב בעיות פוריות. האיבחון והייעוץ מבוססים על סבלנות, זמן להקשבה, ניסיון ומיומנות, רגישות ואמפטיה עם הרבה אהבה למקצוע. בין הפרויקטים שפרופ´ דירנפלד הקימה: פרויקט “גוף ונפש” בטיפולי פריון בשיתוף מובילי דעה בעולם.

מינויים ואגודות

תחומים בהם ניתן לפנות אלי

בדיקות תקופתיות | טיפולי פריון האישה והגבר | הפרייה חוץ גופית (IVF) | תרומת ביציות | אנדוקרינולוגיה של האשה: גלולות, אמצעי מניעה | גיל המעבר | מעקב הריון עד הלידה.

ניתן להעביר שאלות בתחום רפואת נשים וטיפולי פריון בפורום הפריה חוץ גופית IVF שבניהולה של מרתה בפורטל הבריאות שאל את הרופא.